onsdag 10. juni 2009

Noen tekniske blogg-spørsmål!


Noe som har irritert meg lenge...
Når jeg lager ett nytt innlegg bruker jeg Large skrift og midtstilte linjer.
Etter at innlegget er ferdig går jeg på forhåndsvisning og da er ALLTID setningene midtjustert.
Så går jeg tilbake til innlegget og da er det helt kaos med både små og kjempestore bokstaver. ( Større en dette også....) Da må jeg gå over hele innlegget og juster alt en gang til.
Dette begynner å bli mektig lei av!
Noen som vet hvorfor dette skjer???


7 kommentarer:

karin hege sa...

Hei Aina :)
Jeg synes det gikk ganske fort jeg:) Har strikket flere for Husfliden fordi mønsteret var så artig... ;)

Margrethe sa...

Hei, og takk for veldig hyggelig kommentar på bloggen min! Jeg blir alltid glad å lese at andre blir inspirert av det jeg legger ut på bloggen :)
Angående problemet ditt har jeg ikke noe svar å gi det. Har også noen problemer når jeg forhåndsviser mine innlegg. Da er det av og til at avsnittene får et ekstra linjeskift, og jeg må inn og rett opp igjen dette. Vet heller ikke hvorfor dette skjer...

ChatrinesLiving sa...

Heihei!
Hmmm... dette problemet har jeg ikke hatt. Men mange andre derimot bla har jeg først kommet inn i bloggene til dere andre i dag! på flere uker altså, å det er også irriterende gitt... Vi får håpe bloggspot snart en fri for influensa...

Ha en superfin lørdagskveld!
Klem fra Chatrine:)

Beth sa...

Hei Aina!
Tusen takk for fine kommentara på sida mi :) setter jeg virkelig pris på.
Ja, en møter på noen utfordringer når man pusser opp møbler som har vært behandla før.
Det jeg har funnet ut er at alt må pusses godt med sandpapir og vaskes med salmiakk (!!) først. Da får du et mye bedre underlag og malingen sitter godt!
Brukte 2 strøk med maling på skapet. Og ble veldig bra! :)

Klem E.

Louise sa...

Kan tyvärr inte hjälpa dig att lösa problemet, men som någon annan skrev; kanske det är bloggspot det är fel på?

Måste fråga! - Har jag missuppfattat eller bor du också här i Narvik? :)

Louise sa...

Jaha, okey! Kom in på en sida igår där Narviks mest lästa bloggar rankades, och då var din blogg med :) Låter jättespännande att jobba inom SAS, jag älskar resor!

Rita Olene sa...

Heisann! Koselig blogg du he!
Ej opplevde også en del trøbbel når ej sku skrive blogginnlegg...irriterande og går mykje ekstra tid på å "rette" oppigjen..
Kan anbefale dej å skrive innlegga i Windows Live Writer istadenfor! Ingen trøbbel då:)
Lykke til!
Mvh Olene