onsdag 11. november 2009

Velkommen hjem!

I dag har jeg tatt kjøreturen over grensa til Sverige og hentet lampa mi på ICA.
Den ble kjørt direkte til hytta og ligger nå i go´stolen og venter på å bli hengt opp.

LYKKE!

Ellers er det produksjon til julemessa som har 1.prioritet.
10 skinnarmbånd er ferdige.
Her har jeg kun brukt "ekte" varer.Snora er i skinn, ringene er i sølv og anhengene er i sølv + at det ene anhenge har en swarowski-krystall på .

Så er det bare å krysse fingrene for at man holder seg frisk.
Her er sønnen i huset nede til telling....


5 kommentarer:

hjem hos linda sa...

oi oi oi det var en nydelig lampe..Ica?? er det en interiør butikk ??
Jeg å vil ha!! Var den dyr??
Ønsker deg en Koselig torsdag!
Klæm Linda

karin sa...

skjønner godt du krysset grensen for denne ja !!! :)
vil du ha med litt småstrikk fra meg på messa? Kanskje du har nok å...du produserer i fleng du også :))

home 4us sa...

Nydelig lampe og veldig kul å ha på en hytte:)

Lykke til ppå julemesse. Har selv vært på en denne helgen.
Masse fint å kjøpe:)

home 4us sa...

Har forresten en utfordring liggende:)

Husmora Torunn Husbyn sa...

Hei!
Tittet litt rundt på bloggen din jeg.
Så mye fint du lager! :-)
Ha en fortsatt flott uke! :-)