onsdag 10. februar 2010

Personlig armbånd og gave til mor.

Nå flettes det semsket skinnreim i alle farger.....og først ble det ett lilla til meg selv.
Kjøpte meg jo ett smykke fra "Under the moon design" med navneplater til mann og barn. Disse har jeg nå festet på armbåndet som charms, sammen med hjerter i diverse former.
Riktig så personlig og koselig!!


Til helga er det mye som skal feires. Valentiner dagen og morsdagen!
Jeg må nok feire den i all stillhet på ett hotellrom i Stavanger.
Men skulle det være noen der ute som vil kjøpe en liten ting til mammaen sin eller kjæresten sin, så har jeg ett forslag her:

Hva med en skytsengel?

Har laget opp noen i litt mer vårlige farger enn jeg hadde til jul.

"Det e ikkje så møje som ska te vettu!"



2 kommentarer:

karin sa...

Så fine tinger!!! Den lyse engelen passer veldig godt til meg......jeg må vel lure noen til å kjøpe en i morsdags kanskje :)

Fru Tankefull sa...

Å så nydelige! Kan man kjøpe? :-) Utrolig kreativ og flink du er. Jeg lager smykker selv, men har aldri prøvd meg på noe slikt.
Kjempefin blogg forresten! Jeg har lagt deg til på listen min:-)
Ha en fantastisk helg
Klem fra Sussen