torsdag 21. januar 2010

Seriøs interiørblogger!!!

Jeg hadde en skikkelig avsporing her om dagen, med bilde og innlegg om kjendiser!!!!

Nei, tilbake på sporet!

I går tok jeg en blåtur til Sutterø og Containergirl. Egentlig skulle jeg vært der hver dag, heledagen, ut ifra bloggen hennes og bildene av alt det fine som kommer inn og raser ut igjen.
Jeg er vel på jakt etter ett nattbord/skap til å ha mellom stolene mine på hytta, men den gang ei...

MEN.....

Denne puffen sto i ett hjørne og ropte på meg....
Tror jeg må gjøre noe med den...hihi....passer liksom ikke helt inn med fargene mine....

Planene er klare! Må gjøre noen innkjøp først og så skal dere få se tilslutt.

Og for en gangs skyld er jeg i butikken når varene kommer inn.... Denne fant de innimellom muselort og andre "varer"...
Den er min!!!!

Dette brettet var også akkurat satt ut i butikken. 60,- og det ble mitt!!
LYKKE!!!

Akkurat nå sitter jeg på nettet og googler etter en nettbutikk som selger extra timer, for det er det jeg trenger nå....;)

Her må det prioriteres Aina!!!!



5 kommentarer:

LIVS LYST sa...

Så gøy det er med loppiser og brukthandlere! Jeg gleder meg til våren jeg. Skal jammen løpe ned alle loppisene i byen her! Hihi

Ha en fin dag!
Hilsen Liv ;O)

Ellemeller sa...

No måtte eg smile litt. Var innom og kikka på Containergirl-bloggen for eit lite augeblikk sidan og såg den vakre bollen. Eg vart grøn av misunning:) og so kjem eg hit til deg, heilt tilfeldigvis og ser at det var du som fekk kjøpt den. :)
Den får nok stasplass i heimen.

Ha ein fin kveld, med bollen:)

containergirl sa...

Hei der sånn flaks du hadde da du stakk innom på onsdagen da, og ja; kom gjerne og vær dagen lang du! Pass butikken litt innimellom slik at ejg får oppdatere blogg og facebook ;))) Hihi, vi har det gøy der på Sutterøa ja!

Og ang seriøs...Vet du, jeg ble skikkelig skuffa da jeg så Clooney netopp hadde vært i Østersund og spilt inn noen scener og overnatta noen døgn UTEN å besøke Containergirl. HUttitu;) Moroa må en lage sjøl!

Ha en fin helg om du jobber el er på hytta!

Anonym sa...

hvorfor ikke:)

Laure sa...

God morgen
Det var utrolig at jeg fikk et 50.000€ lån. Jeg er glad jeg fikk et lån fra en utlåner som hjalp meg med lånet mitt. Jeg har prøvd mye service, men jeg har aldri vært i stand til å få et lån fra disse tjenestene. Noen av dem ba meg om å fylle ut mange dokumenter, og det slutter ikke bra til slutt. Men Jeg er glad For Å møte Fru Guro ELVENES. Jeg var i stand til å få mitt 50,000€ lån med en 2% rente. Nå har virksomheten min det bra, og jeg vil fortelle alle i dag, fordi de er raske, 100% pålitelige og pålitelige. Nå betaler jeg tilbake lånet jeg fikk Finance Hjem. Du kan kontakte dem og ikke kaste bort tiden din. epost: guroaletteelvenes@gmail.com
Mes meilleures salutations