torsdag 27. november 2008

Nå røyner det på....

Da er det julemesse om 2 dager og stresset melder sin ankomst..... 

Episode fra virkeligheten min:
Idag skulle jeg jobbe noen timer på Mia´s og måte derfor være veldig effektiv på dagen. Jeg fikk laget noen smykker, armbånd og juletrepynten min har stivnet til slutt.
Klokka blir 14:45.  Jeg har "jogget" gjenom dusjen, fått på meg "uniformen" og laget meg en deilig matpakke. Støvlene er på ( for med 20 cm sørpe overalt er det kun det som duger),og støvlettene er pakket ned i veska..
Idet jeg skal setter meg inn i bilen, kommer jeg på at jeg har glemt nøkkelen til butikken..... Veska setter jeg fra meg ved siden av bilen, går inn å henter nøkkelen og går tilbake til bilen og kjører til jobb.
14:58 har jeg parkert utenfor butikken og vrir meg til baksete for å ta ta i veska.........som IKKE er der!!!!!!!

Jeg har altså klart å tråkke over veska mi for å komme meg inn i bilen og la den stå igjen i garasjen... GRRRRR!!!!

Ganske spak, ringer jeg Mr. Moen og lurer på om han kan ta turen innom meg på butikken med veska mi... 
" Har du litt for mye å tenke på nå?", er det eneste han sier....
" Stressa!", ville en annen sagt...

Jaja, jeg må nok innrømme at jeg kjenner stresset i armer, skuldre og hodet, men når dørene på julemessa åpner er alt dette glemt. 

Jeg har noen å takke for at jeg kan gjøre dette år etter år....nemlig Mr. Moen!!! At han holder ut er ett under...... Her i huset er det ingenting som minner om at advent er rett rundt hjørnet, men jeg har lovet dyrt og hellig at både julekalender og adventslys skal være på plass til 1.desember.  I fjor var Mr. Moen litt skuffet over forsinkelsen min og jeg skal ikke skuffe han i år.... Promise!!!!

Nå tar jeg kvelden og lader opp til morgendagen med ei god og lang natts søvn!!!

Natta!!!!


Ingen kommentarer: