søndag 19. april 2009

Vår-vakum....

Er det noe som heter det?
Da er ihvertfall jeg midt inni det.
Har egentlig 1000 ting jeg kan/skal/bør gjøre. Både når det gjelder innendørs og utendørs.
Men jeg klarer liksom ikke helt å begynne med noe.....
Vinterklærne skal pakkes bort, hagen må forberedes på våren og inne har jeg flere prosjekt som kun mangler den siste lille finish´n.
( Har vel også egentlig nye prosjekt som ikke er påbegynt også....)

Etter å ha gått rundt meg selv i hele går og halve dag, falt det meg inn at jeg kanskje skulle åpne "jogge-sesongen".
Det sies jo at fysisk aktivitet skaper overskudd!!!

Joda! Runden ble unnagjort på litt over pers´n fra i høst, men er likevel fornøyd.


Nå sitter jeg her da.....og venter på arbeidslysta.....
Kommer ikke tvert merker jeg...hehe.

Må visst ta meg selv i nakken, skal jeg få noe gjort.
"Skal bare" blogg litt, innom Facebook og Twitter.....


4 kommentarer:

Monicas sa...

vår vakum ja....sikkert nåkka som heite det..har du det bra? æ ha fyra i ovn, å ser på dokumentar om nostradamus...spennende.

home 4us sa...

Huff og huff,
Vår- vakum var ordet!!
Føler det samme som deg. Kanskje jeg også skal starte jogge sesongen? Har store planer omk å komme meg opp på et akseptabelt fysisk nivå igjen. Denne vinteren har vært rooolig:).

Ida sa...

hihi.. know the feeling! Men du.. planleggingen er halve jobben! Sett deg ett lite mål for dagen - fullfør det - og begynn med neste! Å ha alle tankene i hodet på en gang - stakkars... det er jo farlig det :-D

LItt energi oversendes herved!!

Tina sa...

hehe ja da kommer kanskje ikke mitt spørsmål på riktig tidspunkt. Prøver likevel jeg. Lager du smykker på bestilling? Så hvis jeg sender deg et bilde så kan du lage noe lignende eller? Bare vent nå til sola får gjøre sitt så kommer den nok snikende... Søsteren din tror jeg har funnet joggeskoene, har aerobic sammen med henne. Imponerende! mvh Tina