torsdag 14. mai 2009

FitFlops!

Da har jeg endelig funnet skoen/sandalen!!
Var i Oslo forrige helg og der fant jeg denne utgaven av Fitflops. Hadde i utgangspunktet tenkt meg sølv, men jeg gikk for gull! ;-D

Vet fremdeles ikke om jeg tror helt på den store treningseffekten, men en ting er sikkert. Denne sandalen er rå-god! 
Jeg har brukt den på jobb idag ( i butikken ja, ikke i flyet....) og jeg har verken vondt i beina eller gnagsår mellom tærne!

Anbefales!!!

Ellers er det litt blogg-tørke her i gården, som dere kanskje har merket.
Det er travle tider både med jobb, hus og familie!
Kan likevel fortelle at pinnene går for fullt.....og da blir det blogg-stoff etterhvert!

Med dette ønsker jeg dere en trivelig og solrik 17.mai feiring!


2 kommentarer:

Monicas sa...

savna dæ her inne....:) godt du va inntakt...

Anonym sa...

Takk for interessant informasjon