torsdag 20. august 2009

Mens jeg venter.....

Idag signerte jeg kontrakten på hytta, så nå nærmer det seg overtakelse.
Hodet er full med tanker og idéer om hvordan jeg ønsker det skal bli....

I mens jeg venter, jobber jeg litt, trimmer litt og nå har jeg jammen funnet frem perlene også.
Ble inspirert av Snö smykkene som ble hengt ut i butikken på Gardermoen idag.

Her ser dere resultatet av første forsøk....



Har også strikket ferdig ei pute som skal bli med til fjells.
Kjøpte meg 9 nøster billig garn på Rema 1000. Strikket perlestrikk med 3 tråder og
pinne 6,5.

Og vips....


Starter friperioden på lørdag og da har jeg 14 dager fri som skal fylles med mye forskjellige aktiviteter.

Gleder meg!!!

5 kommentarer:

Godt Isolert ♥ Victoria sa...

Så morsom den puta di var! Hvor mange masker la du opp?

Jeg brukte 18 nøster garn til puffen ja (brukte Easy til 23 kr per nøste) og pinne nr 15. Strikket med tre tråder da så det var fort gjort!

home 4us sa...

Kjempefin pute. Høres artig ut med planlegging av hytte:)

Og ja, de SNØ smykkene er jeg hekta på. Synes dtee r så mye fint å velg ei:)
Ha ei trivelig helg:)

Unknown sa...

Det nye armbåndet; I like! Du e så kreativ. Puta va superfin. Satt nettopp og så på nye Green Gate kolleksjonen, og der var det mye fint gitt. Gleder meg til du flytter inn i ny-hytta di.

salige lavendel sa...

Så kreativ du er!

Margrethe sa...

Så spennende med hytte da!
Fin pute du har strikket. Perlestrikk gir en fin overflate :)