tirsdag 1. september 2009

Noen som kan hjelpe????

Smaken er som baken, sies det. Og heldigvis for det sier mange...
Men i den nyinnkjøpte hytta vår, har tidligere eier valgt en meget spesiell farge synes jeg... Hva er egentlig dette???? Grønt tømmer????

Første punkt på "ting-som-må-gjøres-lista":

* MALING

( Bildet er fra salgsoppgaven)



På bildet under ser dere hyttedrømmen min og da er spørsmålet dette:

Hvordan får jeg det grønne til å bli noe som likner på dette??


Har jo en idé om hvordan jeg skal gjøre det, men kanskje det er noen der ute som har erfaring med dette.
Tar imot alle tips med takk!!

Ha en fortsatt strålende dag!

1 kommentar:

GundaM sa...

Uuuups, det var skikkelig grønt ja...Er jo glad i grønt og jeg da men denne var litt too mutch ;)

Det aner meg kanskje du må få tatt bort malinga før du beiser det slik du vil ha det. Aner ikke men håper du får det til på et vis;)