torsdag 10. september 2009

Jeg maler og jeg maler....


I går hadde jeg en god maledag på hytta. Startet opp kl.10.
"Alt" skal males. Vinduer, tak og vegger...

Må jo le litt også....
Mannen min ville ha med seg noen gardiner oppover. De skulle ligge over og ville ha noe å trekke for når kvelden kom.
Jeg fant noen gamle gardiner fra 1997. ( Da huset vårt var nytt og fargerikt)
Det viser seg at gardinene matcher den grønne veggen perfekt.....
Og jeg som ikke kunne skjønne at noen kunne male i en slik grusom farge....:)
He-he!

Som dere ser er grønnfargen på vei ut.
Tak og vinduer skal bli hvitt, men veggen skal få en farge som minner om brunt tømmer. Prøver oss frem med lasurbeis..... Vi får se!

Idag er det malingsfri dag. Slikker sår etter 10 timer maling igår.

Men det går fremover......

Ingen kommentarer: