lørdag 28. februar 2009

Back in business!

Vi har hatt en flott vinterferie. Mye familiekos og flotte dager i slalombakken.
"Se på trærne! De ser ut som de gjør i eventyrene!", sa Prinsesse i heisen.
Og det gjorde de. Utrolig flott å se på.....

Sola tittet også frem og det er med glede jeg kan fortelle at den begynner å varme.

Oppdatering på prosjekter:

*Jeg begynner å nærme meg slutten på lappe-teppet mitt. Gruer meg litt til å sette det sammen, men gleder meg stort til det blir ferdig.
*Stoffet til barokk-stolen min er bestilt og hentes til uka.
*Kunne ikke dy meg.... Jeg har begynt på ski-genser til meg selv. Tine Solheim sin design, "Vinterengel". 

Gleder meg til å få noen hverdager igjen, hvor jeg kan pusle litt i heimen. 
Drømmer om å få idéene mine ut i livet, men jeg trenger en dytt i ryggen og et kraftig  spark i ræ......!

Noen som kan hjelpe meg med det???? 

Ha ei fortsatt flott og vinterlig helg!!


2 kommentarer:

Jannicke sa...

..så fine vinterbilder!
Her i Bergen begynte vinterferien i dag, og vi drar på fjellet i morgen. Håper været blir like bra son det ser ut til at dere har hatt!!
God helg, håper du kommer i gang med det du tenker på.. :o)

Crinoline sa...

Gleder meg til å se teppet og stolen,du må bare gå igang (dette er dyttet).Ønsker deg en god helg.