lørdag 6. desember 2008

Første julevask!

Etter en lang natt med kvalitetssøvn, var jeg klar for det meste...
Skøyteisen har kommet til Stjørdal og vi kledde på oss og kjørte ned. Anna sine skøyter var for små....( kommer like overraskende hver gang ), så måtte innvestere i nye. Sander arvet mine hockeyskøyter.
Etter noen timer på isen, var noen tær og enda flere fingre iskalde. Da var det godt å sette seg ned på café og drikke noe varmt... Første gangen ungene har satt pris på ett cafébesøk...hehe.

Det neste på timeplanen var en spinningtime.  Så fra å være iskald, til at svetten rant, tok det 45 min. Deilig!!

Nå er jeg klar for en runde med vaskefilla!!! Kaillen sitter på loftet og ser tippekampen. Ungene er stille og rolige. ( les:slitne)
Da er det bare å sette på litt fin vaskemusikk og sette igang!!!!!


4 kommentarer:

Monicas sa...

Åh så koselig da...ja, vasken kan og være koselig....ang skotøy te unger, er jeg enig med det..man blir overaska til hver sesong med nye sko...her er jeg på tur på jobb. måtte gå xtra i kveld, men har fri i hele morra...å da spørs det ikke om jeg inviterer bøttebaletten med meg....ha en flott kveld

Ida sa...

For en heeeeerlig dag! Deilig å ha kvalitetstid sammen med familien, og samtidig få trent senere på dagen! Deilig når husvasken er overstått og man kan puste ut i ett nyvasket hus!

ha en flott lørsdagskveld!

Klem

Ida sa...

Jepp, bokstavene er selvsydd :-) Så utrooolig enkelt! Jeg har sydd dem av ett fleeceteppe fra ikea for 29,- , de har slike tilsvarende overalt - spar kjøp jysk, kid osv osv Er ett stoff som er utrolig enkelt å jobbe med :-)
Enkelt å sy, vrenge og stappe - og ikke minst sy igjen.. for det er så "levende" på en måte :)

Jeg lagde bare bokstav mønster først og dermed var jeg i gang! Er sååå fantastisk enkelt at det nesten er morsomt :)

Monicas sa...

En liten award ligger inne hos meg til deg...