søndag 7. desember 2008

Tusen ♥ takk!!


Min første award og den fikk jeg av Strikkelines. Så  trivelig og jeg er så stolt.....
Her kommer begrunnelsen:
"Denne bloggen investerer i og tror på NÆRHET - nærhet i rom, tid og forhold! Disse bloggerne er usedvanlig sjarmerende og søte, og formålet er å finne og å være venner. De er ikke opptatt av utmerkelser og selvhevdelse. Vårt håp er at når båndene på disse utmerkelser er kuttet, vil enda flere vennskap ha forplantet seg."

Jeg vil også sende denne videre til 8 blogger jeg verdsetter, og det er følgende:

Home 4 us
Hvit stil
Lisbeth sin lille verden
Put in a box
Bo
Mali-mo
Emmas verden
Christel´s hus

2 kommentarer:

Christel:) sa...

Oi....hvordan fungerer dette da aina?? he he
jeg er så blank!!!!!!
må sette meg litt mer inn i dette nå altså....
ha en fin fin kveld:)

home 4us sa...

Tusen , tusen takk for hyggelig award. Det setter jeg utrolig STOR pris på.
Æ bli så glad:)