fredag 5. desember 2008

Litt mere jul i heimen...

Frihelga har startet veldig bra, hvis man har på seg " juleforberedelses brillene"..... Har fått pepperkakene og kakemennene i boks...bokstavelig talt. 
I år satser vi også på et skikkelig hjemmelaget pepperkakehus. ( Må nok innrømme at de siste årene har vi kjøpt det ferdig på Rema 1000)
Alle delene er nåferdig stekt, så det er klart for bygging!!!
Så hvorfor har jeg ikke begynt å sette det sammen??? Å nei du, da må jeg nok ha hjelp av Mr. Moen og han er på jobb i kveld. Jeg vet jo av erfaring at dette ikke kommer til å gå problemfritt, og da trenger jeg tålmodigheten hans....

Men det ser lovende ut da???



Jeg har også fått øynene opp for Maileg nissene. De er jo bare kjempefine...særlig de store!!!!
Var innom Country Chic i Oslo og fant denne girlanderen fra Maileg. Kjempesøt.....og så passet den så bra på kjøkkenhylla vår.


På julemessa forrige helg, kjøpte jeg denne "kurva" av Olivias hus. Den er fra House Doctor og vil helt sikkert gjøre nytte for seg fremover....

Som dere skjønner så begynner julestemninga å komme i Månevegen også.... 

Ha en fortsatt trivelig førjulsfredag!!!

2 kommentarer:

Monicas sa...

Heisann....nå var vi heldig som fikk oppskriften på vepsebolet.:) pepperkakehus er jeg ikke starta med enda...et slit og et styr hver eneste gang...mulig derfor jeg utsetter.....kommer innom senere her jeg.:)

Anette {foreldremanualen} sa...

Jøss, det høres ut som du er kommet godt i gang med juleforberedelsene! Tror jeg må slutte å lese bloggene rundt omkring, kjenner jeg blir litt stresset.... ;-)